ساخت سوله سوله ارزان سوله سبک خرید سوله سوله سازی

هزینه ساخت مرغداری در سال ۱۴۰۰

هزینه سرمایه ای راه اندازی واحد فرآوری طیور چقدر است؟

همانطور که می دانید گوشت و تخم مرغ در کشور مصرف زیادی دارد و به همین دلیل در حال حاضر مرغداری های زیادی در حال فعالیت هستند. مرغداری یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیاست. متاسفانه در سال های اخیر به دلیل افزایش هزینه های تولید، سود صنعت به شدت کاهش یافته است.

اما با یک برنامه مدیریتی مناسب و به شرط استفاده از تجهیزات کم مصرف و پربازده و رعایت استانداردهای بهداشتی، همچنان می توان سود قابل توجهی را در صنعت طیور کشور به دست آورد.

به خاطر داشته باشید که هزینه ساخت مرغداری با هزینه مرغداری تخمگذار متفاوت است. همچنین میزان سود و هزینه های ثابت در این دو روش کاملاً با یکدیگر متفاوت است. علاوه بر این روش پرورش و تغذیه جوجه های گوشتی با مرغ تخمگذار و دوره تولید آنها کاملا متفاوت است. همچنین هزینه ساخت مرغداری با ظرفیت یکسان در مناطق مختلف متفاوت خواهد بود.

لازم به ذکر است که در شرایط بد اقتصادی برآورد حداقل هزینه مورد نیاز برای تولید طیور بسیار مشکل است، اما با آگاهی از نیازهای اساسی این صنعت می توان سرمایه مورد نیاز را تا حدودی برآورد کرد.

https://kelidarsoleh.ir/hazine-sakht-morghdari1400/

اقلام مورد نیاز برای ساخت خانه های طیور

برای به دست آوردن حداقل هزینه راه اندازی مرغداری، ابتدا لازم است الزامات اساسی مهم این شاخه از کشاورزی توضیح داده شود. از مهمترین شرایط ساخت مرغداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مجوزها
زمین مرغداری
محوطه سازی
ساخت و ساز طیور (سوله و ساختمان های Sachtman)
تجهیزات و لوازم مرغداری
تاسیسات آب، برق و گاز
وسایل نقلیه
تجهیزات اداری
پروانه مرغداری
در مرحله اول باید طرح توجیهی خود را برای اخذ مجوز مرغداری به سازمان جهاد کشاورزی ارائه دهید. پیشنهاد باید شامل جزئیات کامل میزان سرمایه گذاری و مقدار تولید تهیه شده توسط کارشناسان باشد. شرایط دیگری برای اخذ مجوز لازم است، به عنوان مثال یکی از آنها زمین است که حداقل باید 0.5 هکتار باشد. همچنین واحدهای زیر 10 هزار پروانه ساختمانی صادر نمی شود.

برای احداث مرغداری با ظرفیت پرورش 20000 قطعه جوجه حدود 1 هکتار زمین مورد نیاز است.

https://kelidarsoleh.ir/hazine-sakht-morghdari1400/

  • کلیدر سوله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی